• Programi
    • Stručnjak za EU fondove
    • EU fondovi za početnike
    • Kako do novca iz EU fondova u 7 koraka?
  • E-priručnici
    • Izrada poslovnog plana
    • Kako do novca iz EU fondova?
    • 12 Ključnih elemenata za uspješnu provednu sufinanciranog projekta iz EU fondova
  • Online tečajevi
    • Osnove EU fondova
    • Faze analize
    • Faza planiranja projekta
    • Popunjavanje projektne prijave
    • Osnove provedbe projekta
    • Postupak nabave s javnom objavom za NOJN-ove
    • Financijske korekcije i kako ih izbjeći
    • Jednostavni koraci za povećanje prodaje
    • Korištenje ChatGPT-a za pisanje projektne prijave
    • Naučite samostalno izraditi poslovni plan
    • Naučite izračunati točku pokrića
    • Iskoristite krizu kao priliku za razvoj
  • Webinari
  • O nama
    • Blog
    • U medijima
  • Kontakt
Intellego edukacije

Aktualno:

  • E-priručnik 12 Ključnih elemenata za uspješnu provednu sufinanciranog projekta iz EU fondova E-priručnik: 12 elemenata za uspješnu provedbu EU projekata 99,00 €

Istraži tečajeve:

  • E-priručnik 12 Ključnih elemenata za uspješnu provednu sufinanciranog projekta iz EU fondova E-priručnik: 12 elemenata za uspješnu provedbu EU projekata 99,00 €
  • E_prirucnik_Kako_Do_novca_iz_EU_Fondova E-priručnik: KAKO DO BESPOVRATNOG NOVCA IZ EU FONDOVA? - korak po korak 99,00 €
  • E-PRIRUČNIK_izrada_poslovnog_plana E-priručnik: IZRADA POSLOVNOG PLANA - nauči samostalno 99,00 €
    • Programi
      • Stručnjak za EU fondove
      • EU fondovi za početnike
      • Kako do novca iz EU fondova u 7 koraka?
    • E-priručnici
      • Izrada poslovnog plana
      • Kako do novca iz EU fondova?
      • 12 Ključnih elemenata za uspješnu provednu sufinanciranog projekta iz EU fondova
    • Online tečajevi
      • Osnove EU fondova
      • Faze analize
      • Faza planiranja projekta
      • Popunjavanje projektne prijave
      • Osnove provedbe projekta
      • Postupak nabave s javnom objavom za NOJN-ove
      • Financijske korekcije i kako ih izbjeći
      • Jednostavni koraci za povećanje prodaje
      • Korištenje ChatGPT-a za pisanje projektne prijave
      • Naučite samostalno izraditi poslovni plan
      • Naučite izračunati točku pokrića
      • Iskoristite krizu kao priliku za razvoj
    • Webinari
    • O nama
      • Blog
      • U medijima
    • Kontakt
  • info@intellego-edukacije.hr
  • +385 91 1355 285
Intellego edukacije
Intellego edukacije
  • Programi
    • Stručnjak za EU fondove
    • EU fondovi za početnike
    • Kako do novca iz EU fondova u 7 koraka?
  • E-priručnici
    • Izrada poslovnog plana
    • Kako do novca iz EU fondova?
    • 12 Ključnih elemenata za uspješnu provednu sufinanciranog projekta iz EU fondova
  • Online tečajevi
    • Osnove EU fondova
    • Faze analize
    • Faza planiranja projekta
    • Popunjavanje projektne prijave
    • Osnove provedbe projekta
    • Postupak nabave s javnom objavom za NOJN-ove
    • Financijske korekcije i kako ih izbjeći
    • Jednostavni koraci za povećanje prodaje
    • Korištenje ChatGPT-a za pisanje projektne prijave
    • Naučite samostalno izraditi poslovni plan
    • Naučite izračunati točku pokrića
    • Iskoristite krizu kao priliku za razvoj
  • Webinari
  • O nama
    • Blog
    • U medijima
  • Kontakt
0

Košarica

PRIJAVI SE

Treba li uprava zaposlenicima otkrivati svoje planove?

  • 23/05/2024
  • admin
  • 0
treba_li_zaposlenicima_otkrivati_planove

Dobro je poznato da loša komunikacija ima negativan utjecaj na organizacije. Prema istraživanju “Trošak loše komunikacije” koje navodi Društvo upravljanja ljudskim resursima, anketa koja je obuhvaćala 400 tvrtki sa 100 000 zaposlenika pokazala je da je svaka tvrtka godišnje u prosjeku izgubila 62,4 milijuna USD zbog neadekvatne komunikacije sa zaposlenicima i između njih. Unatoč tome što nisu obuhvaćene anketom, ni male tvrtke i organizacije nisu otporne na utjecaj nedostatka komunikacije.

S obzirom da zaposlenici u manjim tvrtkama vjerojatno imaju više uloga i djeluju na više strana od zaposlenika u velikim organizacijama, jasna komunikacija od ključne je važnosti za malu tvrtku.

Kvalitetna komunikacija sa zaposlenicima vodi zadovoljstvu, dodatnom angažmanu i produktivnijim zaposlenicima, te boljim financijskim rezultatima organizacije.

Bez obzira da li je potrebno komunicirati lošu situaciju pa je važno poznavati krizni management ili možda uprava razmišlja o izlasku na strana tržišta, što također predstavlja utjecaja zaposlenike, jer možda će neki morati više putovati, a neki i preseliti u drugu državu, važno je KOMUNICIRATI i dati informaciju.

Interna komunikacija

Da bi interna komunikacija bila efikasna i kvalitetna, ona mora biti:

  • pravovremena,
  • vjerodostojna,
  • sažeta,
  • razumljiva,
  • nedvosmislena i
  • transparentna.

Zaposlenici moraju razumijeti strategiju i ciljeve organizacije, mora im biti definirana misija i vizija organizacije. Također, moraju se osjećati vrijedno, pouzdano i moraju imati osjećaj da doprinose i da ih se sluša. Moraju znati kako će njihov rad doprinijeti ostvarenju zadanih ciljeva, te na koji način će se on vrednovati i nagraditi. Važno je i da dobiju informacije o mogućnostima edukacije i razvoja karijere, kratkoročnim i dugoročnim planovima i ciljevima, te tržišnoj poziciji tvrtke.

Komunikaciju je važno planirati i osigurati zaposlenicima TOČNE informacije o pitanjima koja ih se tiču i to iz izvora kojem mogu vjerovati. U suprotnom prevladava neformalna komunikacija, koja također ima svoju važnost, jer je u nedostatku formalne jedan od najuobičajenijih načina na koji se informacije i znanja prenose među zaposlenicima.

Menadžer ne smije dopustiti da zaposlenik sazna važne novosti o organizaciji od vanjskih izvora.

Dva su moguća načina širenja vijesti – hijerarhijski i digitalni.

U hijerarhijskom modelu menadžeri s vrha organizacije obavještavaju svoje zaposlenike. Nedostatak ovog načina komunikacije je zastoj, čekanje dok informacije dođu do svih zaposlenih i ograničena povratna informacija.

Digitalni način je način u kojem organizacije kreiraju brz, interaktivan i pouzdan kanal kako bi informirali sve zaposlenike. U ovom načinu je potrebna kombinacija vještina, tehnologija i procedura kako bi se stvorilo povjerenje i transparentnost. On omogućava organizacijama da imaju kontrolu nad porukama koje šalju, kako ne bi došlo do zasebnih interpretacija.

Više o greškama u digitalnoj komunikaciji.

Funkcije interne komunikacije

Osnovne funkcije komunikacije u organizaciji su: kontroliranje, motiviranje, emocionalno izražavanje i informiranje. Kontroliranje se odnosi na standardnu razinu kontrole nad članovima organizacije, motiviranje na stimuliranje zaposlenika i feedback, emocionalno izražavanje na omogućavanje izražavanja osjećaja zaposlenika u socijalnoj interakciji, a informiranje na prijenos podataka potrebnih za odlučivanje.

Uspješna interna komunikacija važna je i za:

  • Odnos između menadžmenta i zaposlenika – menadžment mora zaposlenicima jasno objasniti što se od njih očekuje
  • Motivaciju i jačanje morala zaposlenika – pohvale i nagrade zaposlenicima za dobro odrađen posao
  • Povećanje produktivnosti
  • Za zaposlenike – davanje feedbacka, komentara, prijedloga

Sukladno svemu navedenom, komunikacija unutar tvrtke izrazito je važna, te prema tome možemo i odgovoriti na pitanje u naslovu. Da, uprava odnosno menadžment bi trebao zaposlenicima otkrivati svoje planove. Tome svjedoče i sljedeći podaci. Studija Towers Perrin koja je zaključila da uključivanjem radnika profit tvrtke može porasti i 19% u usporedbi s tvrtkama s niskim postotkom uključenosti radnika. Prema rezultatima istraživanja konzultantske tvrtke Watson Wyatt, tvrtke s visokom uključenošću zaposlenika imaju 26% višu produktivnost radnika, privlače bolje stručnjake u svoje redove te imaju stabilnije poslovanje.

Do koje razine će menadžment uključiti zaposlenike i otkriti svoje planove ovisi o organizacijskoj strukturi, veličini organizacije, profilu menadžmenta i slično.

No, kao što je navedeno, bitno je da zaposlenici znaju ciljeve organizacije, misiju i viziju, kako će se ti ciljevi ostvariti, koja je njihova uloga u svemu tome, kako će se njihov rad vrednovati i nagraditi. I da važne stvari vezane za poslovanje organizacije saznaju od menadžmenta, a ne vanjskih izvora.

Pripremio: Marko Oskoruš za mentorica.biz

Tags: Treba li uprava zaposlenicima otkrivati svoje planove?
  • Previous Načela, ciljevi i vrijednosti EU kojih se treba pridržavati
  • Next Kriza kao prilika – Krizni menadžment za male poduzetnike

O meni

Kristina_Androlic (19)

Moje ime je Kristina Androlić, sveučilišni sam specijalist ekonomije. Diplomirala sam na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, a kasnije završila i poslijediplomski stručni studij „Poduzetništvo i EU fondovi“.

Već 10 godina radim kao expert i savjetnik u području pripreme i provedbe EU projekata, autor sam digitalnog sadržaja za poduzetnike te edukator u različitim temama koje pokrivaju poslovanje i poduzetništvo.

Iza sebe imam više od 25 godina radnog iskustva u različitim poduzećima, od mikro do korporacije od nekoliko tisuća zaposlenika.

Upravo rad u realnom sektoru dao mi je potrebna znanja i iskustvo koji su baza za moja predavanja i seminare.

Istraži edukacije:

  • Iskoristite krizu kao priliku za razvoj (1) Tečaj: Iskoristi krizu kao priliku za rast 75,00 € Izvorna cijena bila je: 75,00 €.50,00 €Trenutna cijena je: 50,00 €.
  • Naučite izračunati točku pokrića Tečaj: Zašto je važna točka pokrića za poslovanje 75,00 €
  • Tečaj- Nauči samostalno izraditi poslovni plan Tečaj: Naučite samostalno izraditi poslovni plan 75,00 €
  • Korištenje ChatGPT-a za pisanje projektne prijave Tečaj: Danas lakše pisanje projektnih prijava uz ChatGPT 75,00 €
  • Tečaj Jednostavni koraci za povećanje prodaje Tečaj: Jednostavni koraci za povećanje prodaje 75,00 €

Prijavi se na newsletter:

Kategorije:

  • EDUKACIJA O NOVCU
  • EU FONDOVI
  • KRIZNI MENADŽMENT
  • Nekategorizirano
  • OBRTNA SREDSTVA
  • POKRETANJE POSLOVANJA
  • PROJEKTNA PRIJAVA
  • UPRAVLJANJE NOVCEM

Odaberi tekst prema pojmu:

analiza bez dugova break-even point ciljevi i vrijednosti EU edukacije Eu eu fondovi EU projekt faza analize faza planiranja projekta financijske korekcije GBER indeks (npr. rasta) expert informacije kako izbjeći financijske korekcije kako izračunati vrijednost brenda kristina androlic kriza kao prilika za razvoj KRIZNI MENADŽMENT mali poduzetnici mentoricabiz najčešće greške NOJN novac obrazovanje osnove poduzetnici početnici pogreške poduzetnika pokretanje poslovanja postupak nabave prodaja provedbe projekta savjetnik tečaj Tečaj: Popunjavanje projektne prijave Tko su MSP-ovi točka pokrića Treba li uprava zaposlenicima otkrivati svoje planove? upravljanje novcem učilište vrijednost brenda web zablude Znate li što predstavlja kratica GBER? škola

Prijavi se na newsletter!

Posljednji petak u mjesecu Vam šaljem samo najvažnije novosti o edukacijama i otvorenim EU natječajima.
Intellego edukacije
  • E-priručnik (3)
  • Nekategorizirano (4)
  • Programi (3)
  • Tečaj (12)
  • Moj račun
  • Najčešća pitanja
  • Uvjeti i odredbe
  • Pravila o privatnosti
  • Marofska 16A, Kućan Marof 42000 Varaždin Hrvatska
  • +385 91 1355 285
  • info@intellego-edukacije.hr
  • +385 91 1355 285

Copyright 2024 Intellego Edukacije. Sva prava pridržana.

Pošaljite WhatsApp poruku

We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.Ok